Ulotki reklamowe to jeden z pierwszych nośników reklamy, bardzo popularny w początkach polskiego kapitalizmu. W latach 90-tych, powstawało wiele nowych firm, które chciały zainteresować sobą klientów. Warto pamiętać, ze jeszcze 15 lat temu dostęp do nośników reklamy był dużo gorszy. Ulotki reklamowe spełniały swoja rolę bardzo dobrze – były niedrogie, estetyczne i głównie charakteryzował je duży zasięg, co dawało skuteczność.
Spis treści:
Czy ulotki tracą na wartości?
Każda forma reklamy z czasem traci na skuteczności – tak było i z ulotkami. Obecnie korzystają z nich głównie firmy o zasięgu lokalnym i w tym przypadku jest to w pełni uzasadnione. Otwierając np. restauracje główną klientelą naszego lokalu, będą mieszkańcy w zasięgu kilku kilometrów, dlatego warto, aby dowiedzieli się o naszej ofercie. Kolejna kwestia jest fakt, że odbiorcy ulotki faktycznie się nią zainteresują i odwiedzą nasz punkt gastronomiczny.
Co zrobić, żeby nasza ulotka była skuteczna?
Nie powinniśmy na takiej ulotce oszczędzać, m.in. dlatego, ze ich ceny nie są wysokie. Dużą role odgrywa jakość papieru i jego gramatura, bezwzględnie nie mogą być to czarnobiałe kopie ksero. Ulotki powinny zachęcać do skorzystania z naszej oferty, można to osiągnąć np. dzięki atrakcyjnym zdjęciom, które same w sobie zwrócą uwagę. Należy także położyć mocny nacisk na treści, w tym przypadku lepiej skorzystać z usług doświadczonego copywritera reklamowego. Wybór kolorów naszej ulotki również odgrywa istotna rolę, tekst i tło druku powinny kontrastować, nie mogą zlewać się w jedna całość i być maksymalnie czytelne. Na ulotce warto umieścić także zawołanie do akcji, czyli np. zaproszenie do odwiedzenia naszego biura.
Podsumowanie
Jeśli są zainteresowani Państwo drukiem ulotek, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.